O le Mist Fan Offer o se Sili Suiga i Air Coolers?

E tele auala avanoa e faʻamalu ai o matou siʻosiʻomaga ma faʻaititia ai le vevela o le vevela. O se siosiomaga vevela faʻaititia le malosi tulaga o tatou tino ma faʻatagaina i tatou e tuʻu atoa le faʻamuamua i soʻo se galuega. Matou te lagona le faʻalavelave pe a oʻo i le vevela o le tau ona o le tatalaina o afu mai o matou tino o le a sili atu. Ina ia aumaia i lalo o le tau o lo tatou siosiomaga ni malu masini e tatau ona i ai. O le tele o tagata e manaʻomia ni ea malulu poʻo ni ea malulu e faʻamafanafana ai le vevela mo lo latou fale poʻo le ofisa. O le faʻaaogaina o le malosiʻaga i le ea malulu e laititi ae e le mama i le itiiti ifo o le taimi ma e manaʻomia le faʻamamaina ma le tausiga masani.

E i ai le isi auala fou ua valaauina ili ili o loʻo avanoa i le maketi ae e leʻo lauiloa. Mafia ili aua le manaʻomia masani tausiga e pei o le faʻamamaina ma leai ni faʻafitauli ma manogi leaga. Pau lava le mea e manaʻomia o le faʻatumu vai i aso uma e naʻo se vaega e manaʻomia mo 'ea malulu.

Seʻi o tatou malamalama pe faʻafefea Mist Fans e Sili Atu Suiga nai lo Air Coolers

Ioe le tau muamua o le ili ili e sili atu nai lo le ea malulu ae e faʻaalu itiiti vai mo misting ma malulu i lalo le vevela nai lo ea coolers. E ui lava e le taugata le ea malulu latou faʻaalu tele vai e faʻagaioia ai pea. A aunoa ma le lava vai i totonu o tane vai o le cooler e le mafai ona faʻamamaina le siʻosiʻomaga. Ma le faʻaaogaina o tele vai i taimi o le utiuti o le vai e avea ai le coolers ea ma se filifiliga le lelei.

Faʻamamaina masani o puao fan e le manaʻomia e aloese mai le manogi leaga. Mafia ili faʻamutaina lelei lago leaga ma iniseti ma faʻamamaina efuefu ma ulaula otometi. Ua avea lea ma filifiliga lelei maluluina e ala i le puipuia oi matou mai le tele o faʻafitauli tau le soifua maloloina. E ui o le tane vai ma paipa vai o le ea malulu e manaʻomia le faamamaina masani ina ia aloese mai le manogi leaga. O lago ma iniseti leaga e faigofie ona ofi atu i ea malulu ma e le mafai ona taofia le pefu ma le asu. Lenei taumafai e faatupuina eseese faʻafitauli o le soifua maloloina.

Afai e ili ili e tuʻu i fafo e pei o lanumeamata fale ona mafai lea ona aoga laʻau e ala i le faʻateleina o le susū o le tulaga ma faʻalili ifo foʻi le vaega ua siʻomia. Warehouse faʻaaoga foi lepuao fan ia tausia a latou meaʻai mea fou ia mafai ai ona sili atu le faʻafiafiaina i le au faʻaoga. Ae o le ea ea malulu tausia le susū o laʻau poʻo le tausia o le 'aina oloa fou e le mafai ona faia lelei.

Puao puaosmafai ona faigofie tuʻu i soʻo se mea, e faigofie ona feaveaʻi ma ufiufi laʻititi avanoa. A o feula le eapuao fan e le togiina le vai ma faʻapaʻumūina le vai. Ae o le tele o le ea malulu e tele faʻatusatusa ipuao fans ma manaʻomia sili avanoa nai lo puao fan. Latou te manaʻomia taumafaiga e siitia atu i isi nofoaga ma manaʻomia ni nofoaga faapitoa na atofaina mo i latou. Na te togiina le vai mataua e fai si faʻasoesa i isi taimi.

O le mea lea, ia faʻaopopo le susū i totonu o le fale peʻa le maua ea i le puao fan tu o se sili filifiliga. E faʻasusu i le vai, faʻatonutonu le vevela o le tau ma faʻaosofia le lelei o le vevela i le siʻosiʻomaga.


Taimi o meli: Jun-15-2021